poniedziałek, 24 lutego 2014

Przypadkowe odkrycie CrystalCiTY

Tak prywatnie wam się przyznam, że w nie długim czasie
szykuje mi się w rodzinie małe święto. Mianowicie zbliża się rocznica ślubu.
Oczywiście moja rocznica ślubu. Przeżyliśmy z mężem razem już 17 lat. Kurczę
jak to zleciało. Raz z górki, raz pod górkę, różnie to bywało, ale trwamy
razem.

17 lat, czyli jest, co świętować. Pewno ten dzień uczcimy z
Piotrem w jakiś nie codzienny sposób, ale to zostawiam do jego kreatywności.
Niech się facet wykaże. Wiem, że mile mnie zaskoczy i na pewno wymyśli jakąś
niespodziankę.
Ja natomiast chciałam ten dzień upamiętnić czymś trwalszym.
Spełniły się nasze pragnienia, jesteśmy szczęśliwą rodziną, wspólnie tworzymy
nasz dom, więc pomyślałam sobie, że poszukam jakiegoś prezenciku dla nas
wszystkich.  
I zaczęłam wertować różne stronki, tak naprawdę sama nie wiedziałam,
czego szukam i co to by miało być. Może obraz tematyczny, może zlecić komuś
zrobienie dużego kolażu ze zdjęciami naszej rodziny. Oglądałam naprawdę wiele różnych
propozycji.
W pewnym momencie weszłam na stronkę sklepu http://www.crystalcity.pl  który specjalizuje się w  laserowym grawerowaniu w szkle.
NO SŁUCHAJCIE COŚ PIĘKNEGO.
I to było to!!!
W końcu trafiłam na coś trwałego, pięknego i mogłam
SAMA zdecydować, co ma być wygrawerowane. Czyli tak: dostajemy do dyspozycji
bryłę bezbarwnego szkła, wybieramy sobie jeden z szerokiej gamy szablonów i
tworzymy własną dedykację i już. Można też podesłać im zdjęcia, które ma być wygrawerowane
przestrzennie. Ofertę naprawdę mają szeroką, szablony różne w zależności od
okazji, można wybrać szablon na walentynki, chrzciny, komunie świętą, prezent
dla rodziców, ukochanej i wiele innych. Sami zobaczcie jak możecie dokonać u
nich wyboru




W tym sklepie naprawdę można wykazać się własną
kreatywnością.
Sklep  www.CrystalCiTY.pl oferuje produkty  wykonywane
w technologii grawerowania laserem 3D. Zdjęcia i trójwymiarowe modele grawerują
wewnątrz statuetek ze szkła kryształowego.
 Polega to na
skupieniu wiązki lasera wewnątrz obrabianej bryłki szklanej, co prowadzi do
powstania w niej mikropęknięć. Setki tysięcy tych mikropęknięć precyzyjnie
rozmieszczonych daje tak rewelacyjny efekt.
A że ja z natury jestem niedowiarkiem i ciekawską osóbką,
więc szukałam filmiku żeby samemu się przekonać jak oni to robią. I znalazłam
nawet dwa zobaczcie: 











No ok pomysł już mam, wiem jak zrobią to, co chcę, ale teraz
tak. Firmę dopiero poznałam, fajne filmiki, rzeczowe opisy wizytówka firmy http://statuetki3d.pl też zachęcająca, no to
czas dowiedzieć się czegoś o ich wiarygodności bo przecież kasa nikomu na
drzewie nie rośnie i jak mam coś zamówić to wolała bym nie zostać nabita w
butelkę.
Ale słuchajcie poczytałam opinie na Opineo.pl, ludzie ich
chwalą, że są rzetelni, od tego serwisu dostają wysokie noty pozytywne, posiadają
Certyfikat kodeksu etycznego Programu Rzetelna Firma no, więc czego więcej
chcieć.
Firma faktycznie godna polecenia, oferta fajna, wykonanie
podoba mi się no, więc zaczynam projektować statuetkę dla mojej rodzinki.
To teraz ja pomyślę, co wybrać a was zachęcam do
samodzielnego zapoznania się z ofertą  www.CrystalCiTY.pl a znajdziecie na pewno
coś dla siebie. Możecie mi napisać, co znaleźliście dla siebie, mam nadzieję ze
podzielicie się ze mną swoją opinią. Ja jak już wybiorę to oczywiście opiszę
wam jak przebiegło moje zamówienie i co dostałam.
Czekajcie na kolejne wpisy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz