niedziela, 16 lutego 2014

Przedstawmy się.

Witam wszystkich serdecznie.
 Mam na imię Wioletta. Jestem żoną, matką, gospodynią domową ale przede wszystkim Kobietą. Moja rodzina jest  dosyć zakręcona. Wiele rzeczy jest u Nas sporo odbiegających od przyjętych norm. Dlatego postanowiłam się podzielić niektórymi spostrzeżeniami, czasami problemami i sposobami ich rozwiązywania.
 Ten blog chciałabym poświęcić rzeczom, którymi Kobieta zazwyczaj zajmuje się w domu, takimi jak gotowanie czy sprzątanie, oraz rzeczom przyjemniejszym, takim jak kosmetyki.
 Z uwagi na to, że jestem matką dwójki dzieci: 16letniej nastolatki i 3letniego chłopczyka, będą tu również zamieszczane rzeczy ich dotyczące.
 Będę tutaj nie tylko wpisywać własne pomysły, porady itp. itd. ale również różnorodne reklamy rzeczy wartych polecenia.

 Prowadzę również Blog o zwierzętach, do którego Link można łatwo znaleźć w zakładce "Moje Blogi".

Pozdrawiam Bardzo Serdecznie i Zapraszam do Obserwacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz