poniedziałek, 17 lutego 2014

Trudne początki.

Dzisiejszy dzień przeznaczyłam na organizację swojej działalności blogerskiej. Pozapisywałam się do kilku grup blogerskich na FB, założyłam własny fanpage
 https://www.facebook.com/blogowiczelaczmysie?ref=hl
napisałam list polecający do współpracy ze mną i porozsyłałam go. I zobaczymy co z tego wyjdzie. Ktoś mi powiedział nie dawno JESTEŚ WYGADANA DASZ RADE!! Ok ale powiem wam że te początki są trudne. Szczególnie jak się nie ma wykształcenia informatycznego, nie żebym była jakimś laikiem na kompie ale specem też nie jestem. Sory ale jak ja kończyłam szkołę to na informatyce uczyli jak włączyć, wyłączyć kompa, worda i exela. Dobrze że mam prawie dorosłą córcie, jak gubie się w czymś to tylko wołam : MAŁGOSIA CHOĆ POKARZ JAK TO SIE ROBI I CO ONI CHCĄ ODE MNIE.
I TU SIĘ WAM POCHWALĘ MOJĄ STARSZĄ LATOROŚLĄ 
I MOIM MŁODSZYM URWISEM.


No ok dzieci przedstawione.


Co wyjdzie z współpracy z firmami odnośnie testowania i oceniania zobaczymy. Narazie od jutra biorę się za opisywanie ............
no zobaczymy od czego zaczne.

1 komentarz:

  1. No kto Ci to powiedział ?? :))))
    Pewnie, że dasz radę, ja też tak zaczynałam a dziś już jako tako idzie.
    Trzymam kciuki !! I będzie OK :)

    OdpowiedzUsuń